jisses va tiden går!

ibland känns dagarna oändligt långa, samtidigt som tiden går jättefort! ja äe nu i vecka 27!! helt galet!! och växer det gör jag!! haha.. märks tydligt på min jacka då jag inte använder den varje dag.. så idag när jag skulle ta på mig den så gick den precis att knäppa.. haha men man ska ju inte klaga=) mår prima förutom de dagar då min kära nerv kommer i kläm så att jag knappt kan gå.. men annnars så ;)
ska även försöka få havandeskapspenning.. alltid värt ett försök då jag redan nu tycker att värmen är jobbig.. och det lär ju inte bli svalare i sommar direkt.. har även räknat ut att jag har ca 11 dagar kvar på mitt vikariat.. sen är det tusan sommar.. helt sjukt! då är det studenter och annat kul som sätter igång=) har varit lugnt något år med det men i år har jag 3  studenter att fira=)
I morgon kommer även herr Halling (pappafar, hihi) upp en sväng.. han lär väl dö när han ser hur stor jag blivit.. haha lär få ett "din brinnande jäävel"  (på väldigt bred skånska =)) så vi får se vad denna helgen bjuder på=) christian verkar ha planerat något men jag vet inte vad.. han ä'r lite lurig den där christian..
ska verkligen försöka ta mig ner till skåne snart oxå! men av någon anledning så flyger dagarna iväg! saknar allla mina goa skåningar som bara den!!
AJ! jisses nu fick jag mig en ordentlig spark! idag har bebisen varit på gång vill jag lova=) och mina snorungar på dagis är så intresserade av magen=) dom är bara för söta!! idag när bebisen sparkade till så ville alla känna.. haha till slut stod det 6 barn med öronen mot magen och försökte lyssna.. hihi och för någon vecka sedan när vi satt och åt så tittade en av killarna på mig med en väldigt fundersam blick och sa- Du fröööken, jag tror inte du har blivit mamma än??
han såg så fundersam ut att jag var tvungen att skratta lite=) - nej, sa jag, jag ahr ju inte blivit mamma än eftersom bebisen fortfarande är i magen=)
pojken- det var lite det jag tänkte med, men man kan ju inte vara riktigt säker=)
GULLUNGAR!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0