fru Johansson

denna lördag tog en oväntat vändning när chrisitan i morse sa att vi skulle gifta oss=) vi har pratat om det ett tag men inte bestämmt något.. men idag sa han att han hade bokar rådhuset klockan 11.. jag blev helt paff.. borde kandke förstått något eftersom han frågade om jag skulle kunna tänka mig att gifta mig i den klänningen jag köpte för ett tag sedan=) så det var bara att göra sig i ordning och åka mot stan=) men när iv närmade oss så körde Chistian fel håll.. han svängde av vägen och körde upp till utkiken.. jag fattade ingenting.. sen sa han att det var här vi ska gifta oss=) där uppe har man utsikt öcer hela Kallekrona och det var stålade sol=) Själva vigseln tog 2 minuter senv ar vi förklarade man och hustru.. hihi känns väldigt skumt måste jag erkänna!! men samtidigt underbart=) smidigt och enkelt=) visst hade ju äldigt gärna haft mina babes där man kändes lite taskigt att tack nej i morse.. =) får hoppas att dom förlåter mig..


Kommentarer
Postat av: Anna

GRATTIS era galningar!!!!!!!! Då är ni herr och fru Andersson nu, eller?!?! =) Jag är så otroligt glad för eran skull! Ni förtjänar all lycka i världen!! Hoppas att ni får en underbar dag och en underbar början på ert nya liv tillsammans, som herr och fru Johansson!!!!! =) Puss på er

2011-05-14 @ 14:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0