dålig uppdatering!

jag vet att jag är kass på att uppdatera men ska försöka ändra på det!
veckorna går och vi är redan inne i vecka 16!! helt sjukt! mitt illamående har helt förvunnit och jag känner mig bara allmänt tjock.. haha
var även på vägning hos BM i torsdags, läkaren tyckte att jag behövde det... men inte min BM eller söterskan som tog hand om mig.. men det hade varit skönt att trycka upp resultatet i läkarens ansikte!! hade gått ner 1 kg sen invägningen!! och där va jag i v 10+6.. hahah så det borde hon höra!! jävla människa!!
snart är det även dags för det "riktiga" ultraljudet.. va veckorna går fort!! känns som att det var förra veckan vi berättade för våra föräldrar.. men sanningen är den att det är över 3 månader sedan! haha
har fortfarande inte helt vant mig vid att bo här.. känns så skumt att inte kunna träffa mina underbara vänner precis när jag vill =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0