underbar helg=)

igår bar det av till mina föräldrar=) solen sken och innan klockan 9 hade vi redan 15 grader på skuggsidan!
kom ut till konungshamn och tog en lunch och snackade lite skit.. sen (duktig som man är!) tvättade vi min bil=) sen tog vi en runda ner till sjön, och döm av min förvåning när Nero kliver rakt ner i vattnet för att bada!! denna hund som vi har i två sommrar försökt lura ner i vattnet för att han ska få svalka sig! men som alla vet så har vi en riktig fegis till hund så det har inte blivit mycket till bad.. men igår! jag blev så chockad att jag nästan hoppade i själv! haha denna hund, han är ju speciell..
Sen åt vi unerbart god varmrökt lax med potatis! SVIN GOTT!! ni som känner min far vet att han inte äter varken fisk,kyckling, lök eller stark mat! men detta gick ner.. haha
sen åkte vi hem och bara mööös=) bebisen var nog nöjd oxå med tanke på att h*n sov hela dagen nästa.. vilket h*n tar igen idag! JISSES va det sparkar och har sig!! mysigt men samtidigt läskigt.. det går inte att beskriva känslan av att ha en sparkade bebis i magen!
vilken familjehelg vi kommer ha föresten.. haha det slog mig nu.. en heldag i konungshman igår.. påskmiddag hos Christians föräldrar idag + att hans bror med familj kommer=) (deras son E är jätteglad att jag ska ge honom en kusin! han har redan bestämmt att hans ka heta lillebror.. haha ) sen på söndag ska vi bjuda mina och christians familj på KROPPKAKOR!! MUMS!! ska bli så jäkla gott!!
Nej nu ska jag ta och baka lite=) ska testa att göra cheescakemuffins=)
puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0