det har inte blivit rutin i mitt uppdaterande!

gud va tiden går fort! vi går idag in i vecka 24! jisses!
i söndags åkte vi och köpte en vagn.. hittade en på blocket som var inköpt december 2010, med en hård liggdel som köptes januari 2011. Hon som sålde den hade börjat springa och därför köpt en vagn emd bara tre hjul så u sålde hon denna för 3000! och det var  ju bara att slå till! svinfin! ser helt oanvänd ut, det enda osm syns är att däcken är "slitna"
sen idag var vi hos barnmorskan=) så nu har även Christian fårr höra hjärtljuden=) de låg på 145 slag/min.. efter det åkte vi faktiskt och köpte en barnstol, eller babyskydd som det så fint heter=) fastnade för en grön.. och den var 100 kr billigare än de andra för det var en utgående färg=) sweet för oss!  =)
Annars rullar dagarna på som vanligt.. jag känner mig mer och mer osmidig.. och har kommit fam till att det är taskigt att fråga en gravid kvinna om det bara är en bebis! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0