ångest

igår ringde jag mitt kära ABB och tackade nej till sommarjobb.. känns skitsurt men jag tror det kommer bli svårt att ta sig upp och ner i en truck i sommar ;) hade nog behövt en truck som lyfter upp mig i min truck till slut! haha
så det ska bli intressant och se vad man ska göra i sommar.. vikariat blir det nog inge tal om.. samtidigt så hade det varit skönt att ha ett "sommarlov" fast man vill ju väldigt gärna ha pengar att leva för med.. men men det löser sig säkert!
vill även till ULLARED typ NU!! men är rädd att jag kommer att handla alldeles för mycket ;) men det hade varit så kul att åka dit och bara gå runt och njuta.. haha
Bebisen har varit rätt lugnt nu ett tar par dagar, dock är h*n vaken på nätterna!!! är uppe en gång i timmen för jag är så kissnödig att jag tror jag dör.. masar mig upp ur sängen, försöker kliva över en sovade Nero (Vilket inte är det lättaste då han har en förmåga att lägga sig på väldigt dumma platser!) kommer till toan och kissar typ 3 droppar.. lägger mig igen och blir kissnödig igen!!! blir tokig!
Vi har föresten redan hittat en vagn=) en begagnad som de köpte i december 10, började användas januari 11 och säljer nu (galningen har börjat springa så hon hade köpt en löparvagn! som sagt GALNING =)).. så vi måste slå till=) sen känns det kopnstigt att köpa något sådant redan men ett sånt här tillfälle lär vi inte få igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0